Fotografia przedmiotowa z kompozycją. O co w tym chodzi? Jest to rodzaj fotografii reklamowej nieco inny od packshotu. W fotografii reklamowej przedmiot nie jest przedstawiony „samotnie” na jednolitym tle. Stanowi on spójną całość kompozycyjną wraz z elementami dopełniającymi, które współgrają między sobą. Dodatkowym elementem wyróżniającym ten typ fotografii jest przekaz, który ma zachęcić potencjalnego klienta do kupna wybranego produktu. Często stosowanym zabiegiem jest zabawa głębią ostrości. Dla uzyskania lepszego efektu stosuje się również różne rodzaje oświetlenia dla wyciągnięcia cieni i krawędzi oraz kompozycję kolorystyczną współgrającą z kolorystyką produktu w całości aranżacji. Fotografia z kompozycją polega na wykreowaniu spójnej tematycznie i kompozycyjnie aranżacji, która przyciągnie uwagę i zapadnie w pamięć. Do tego celu używa się wielu dynamicznych składowych fotografii takich jak pluski wody, wylewające się płyny, zatrzymany w czasie moment zderzenia dwóch elementów. W czasie tworzenia kompozycji korzysta się nieraz z trików a przedmioty przedstawione na fotografii faktycznie są czymś innym. Na przykład purée udają lody, gliceryna naśladuje wodę a kawałki pleksi świetnie imitują lód. Ciągłe szperanie na aukcjach internetowych, w sklepach „wszystko po 5 zł”, szmateksach a nieraz na giełdach staroci tworzy nie małą bazę przedmiotów przydatnych podczas aranżacji planu fotograficznego. Tak naprawdę dopiero po wnikliwym wywiadzie z klientem i zbadaniu rynku powstaje zamysł kompozycji. Potem zbiera się potrzebne materiały, tworzy się szkice, rysunki, tymczasowe skromne aranżacje. Zdarza się, że przygotowania trwają 2 dni tylko po to by zarejestrować obraz w czasie 1/125 sekundy. Po uchwyceniu obrazu zdjęcie przechodzi procesy postprodukcyjne czyli nanoszenie elektronicznie filtrów, praca na warstwach, korygowanie nieopatrzonych blinków czy usuwanie pyłków, które wkradły się na obiektyw aparatu.
Mając tak rozlegle doświadczenie i możliwości podejmujemy każde zlecenie. Rzesza zadowolonych klientów i spora ilość opracowań dla firm produkujących i sprzedających towary zaowocowało nienagannym wizerunkiem firmy 2D3D.